Thursday, January 6, 2011

final projek

alhamdulillah selesai sudah final projek aku untuk semester 4 diploma teknologi seni teater...
peh syukur sgt2 aku dah habiskan final aku...
letih ada...selama ni tidur pun tak lena..makan pun kenyang tapi cam tak kenyang..
hm...tapi syukur lah ramai jugak yang datang tengok teater aku ni...arahan aku, lighting designer aku, stage manager aku,,,peh..banyak kerja..
4 penilaian untuk satu teater...
aku syukur sgt2 pada orang yyang banyak membantu aku terutama mak bapak aku family aku....
banyak jugak aku berhabis time ni..tapi nak berjaya punya pasal dorg suppot aku...
tapi aku sebagai ank perlulah menunaikan tanggungjawab aku ,..
betul kan???
haaha..
terima kasih jugak aku nak ucapkan pada kawan2 aku and aura creative production banyak membantu aku dari aspek2 tetentu...
aku takkan lupa jasa korg..
and lastly.terima kasih jugak kat pompuan kesayangan aku..hehe awek lah..
aku banyak tinggalkan dia...
dia kata kat aku takpentingkan dia..memang lah dah aku sibuk..tapi dia dgr ape niat aku dia paham dan bagi suppot..
alhamdulillah..
skrg tinggal 4 laporan lagi sebelum exam..
total semua 7 asignment aku kene siapkan sebelum exam..
dah lah cukup ar..
nak g semayang jumaat ni..
bye askum..

No comments:

Post a Comment