Thursday, January 20, 2011

Exam

syukur alhamdulillah akhirnya aku selesai menghadapi peperiksaan akhir semester 4...semester ni banyak perkara baru aku pelajari....susah dan senang aku akhirnye mengerti apa makna semua nya...mak apak aku banyak tolong aku...dan keluarga angah aku banyak bagi sokongan...terima kasih kat dorg... banyak yang aku pikir pada masa tu bayangkan lah kan satu semester 7 subjek dok ko belajar gila apa pecah pale aku..haha tapi time aku ngah tulis ni aku rasa happy giler beb sebab final dah hbs dapat jawab dengan senyuman and pagi tadi peh aku happy gila beb nak melompat aku dapat praktikal kat UM...pergh nak menangis aku..haha,,,dalam pikiran aku asyik terbayang jer takut tak dapat praktikal,..hehe..maklum lah teater mana ada orang nak pandang ngan dunia seni teater ni..tapi aku kuatkan azam.aku nak capai segala impian hidup aku setelah aku kenal erti kehidupan belajar selepas aku banyak terlibat dengan kaki segala kaki ni..haha...soskg aku nak tido lah k...penat giler..sok nak g kolej lagi hantar last kerja ...yahoo.. selamat malam..sape yang kenal aku hope korg still suppot aku beb..luv u all!!!!

1 comment: