Sunday, February 20, 2011

bosan

peh bosan siot time cuti2  sem ni
tak tahu nak wat pe....tapi still boleh lah lepak umah tgk ragam anak buah aku and family aku..haha
dengan menunggu duit ptptn masuk lagi cam tgul..akhirnye dapat gak....tapi aku selesaikan dulu beli but then bayar yuran kelab ragbi..then anything untuk kuarga sikit...and then aku nak berjimat ar untuk sem depan sebab aku sem depan praktikal....tak sabar nak tgu praktikal ni...bosan...aku ni jenis nak buzy jer memanjang...haha sebab nak otak bergerak selalu....sebab aku dah tanam dalam hati habis spm nak belajar betul2....masa sekolah aku malas sikit nak belajar boleh biat tu boleh cuma aku malas...sebab aku minat seni..bidang seni....i LOVE seni wei..
dan alhamdulillah aku dan capai semester 4...
lagi setahun aku nak hbs so korang yang baca ni doakan aku berjaya kelak wei..!!!

No comments:

Post a Comment