Monday, October 10, 2011

Permulaan semester baru....

Assalamualaikum....
apa kabar semua yang menjenguk aku kat blog ni...??
sihat.???
harap2 sihat...alhamdulillah aku dah hbs praktikal dah aku dah naik semester akhir diploma teknologi seni teater...rasa takut pulak nanti kan...maklum lah final ni kene buat projek besar...aku nak dinilai dari segi lakonan kateko...haha...cuak gak...tapi sekarang aku ah boleh hadapi orang...maksdnya aku dah boleh berlakon dengan serius...nak try lah nanti pilih kasih 3....ceh apa aku merepek ni....hahah.....so aku dah mula risau....sebab sampai sekarang aku tak mula lagi buat kerja final aku...maksud aku takde lah tak buat langsung kan....
maksud aku aku kene kumpul balik skrip sebab macam2 hal....so sekarang ni masih dalam kajian pensyarah aku untuk pilih skrip yang sesuai.....jadi sekarang aku tolg budak junior yang aku jaga mase haluansiswa aritu buat sitkom...tolong adik2 lah kateko...haha...biar kite berjasa banyak2...supaya diri kita dikenang...k aku nak tulis topik lain lak...bye2

No comments:

Post a Comment